Het is zover: Feestgemak heeft voor het eerst een content marketeer aangenomen! 🥳 En niet zomaar één… vanaf nu zorgt Zoë Bax ervoor dat onze socials net zo bruisen als onze horecatoppers op de werkvloer.
Waarom nu pas, hoor ik je denken? Tot nu toe focusten we vooral op waar we goed in zijn: top-personeel leveren aan de leukste horecabedrijven. Maar als je alleen maar achter de schermen knalt, vergeet je soms te laten zíen hoe leuk dat is. 🥂🪩
En daar komt Zoë in beeld. Met haar horeca-ervaring én liefde voor content is zij dé persoon om Feestgemak online te laten shinen. Van TikToks op locatie tot Reels vanuit de keuken: als het aan Zoë ligt, zie je straks overal Feestgemak voorbijflitsen. ⚡️
Maar wie is die vrolijke verschijning die ineens opduikt met een camera in haar hand en honderd ideeën in haar hoofd? Ze stelt zichzelf graag even voor:
Hoi! Ik ben Zoë, 24 jaar en woon in Arnhem. Sinds juli 2025 ben ik contentmarketeer bij Feestgemak. Na het afronden van de PABO ontdekte ik al snel dat ik in het onderwijs toch niet helemaal op mijn plek zat. Ik ben vervolgens in de horeca gaan werken en dat bleek veel beter bij me te passen. Daarnaast groeide mijn interesse in social media marketing en contentcreatie steeds verder. Ik merk dat ik hier echt passie voor heb ontwikkeld en ik vind het tof om op een creatieve manier een steentje bij te dragen aan marketing. Bij Feestgemak krijg ik nu de kans om mijn twee passies te combineren: horeca én social media marketing.💪🏼
Mijn werkweek is veelzijdig en dynamisch. Zo ben ik op de werkvloer te vinden, waar ik naast horecawerkzaamheden content creëer en verzamel. Ook werk ik op het Feestgemak kantoor, om ideeën verder uit te werken en te editen. De social media kanalen ga ik eens op de schop nemen, want eerlijk is eerlijk, er valt nog wel wat winst te behalen;) De doelgroep van Feestgemak zijn immers geen boomers, toch…? Je zal Feestgemak, naast op Instagram, Facebook en LinkedIn, nu ook vaker tegen gaan komen op kanalen als Tiktok. Ik kijk ernaar uit om op de meest uiteenlopende locaties aan de slag te gaan en creatieve en leuke content te gaan maken voor Feestgemak.
Kortom: er staat een frisse wind, of beter gezegd: een stevige social storm op het programma. Benieuwd wat Zoë allemaal gaat doen? Volg ons op de verschillende social media kanalen en blijf op de hoogte van Zoë haar avonturen: van backstagebeelden en horecahacks tot behind-the-scenes bloopers.👏🏽